TILAUS JA TOIMITUS
Voinko tehdä tilauksen soittamalla tai s-postilla, entä suoraan varastollanne?
Kaikki varaukset tehdään verkkokauppamme kautta.
Meillä on kuitenkin noutopalvelun yhteydessä mahdollisuus aina toki ostaa paikan päältä varastoltamme boksin mukaan tuotteita. Mutta varsinaista myymälää tai showroomia meillä ei ole vielä.
En saanut varausvahvistusta. Mitä teen?
Sähköpostisi on todennäköisesti mennyt väärin. Tarkista kuitenkin ensin varmuuden vuoksi roskaposti.
Olethan yhteydessä asiakaspalveluumme info@juhlaboksi.fi, niin autamme sinua.
Voinko noutaa itse tilaukseni?
Kyllä, noutotilaukset ovat valmiina 0-1 arkipäivän sisällä. Saat viesti heti, kun tilauksesi on noudettavissa.
Tarjoatteko kotiinkuljetusta Oulun seudulla?
Emme tällä hetkellä. Mutta mikäli kysyntää palvelulle on, ehdottomasti jatkossa kyllä!
PostNord kuljettaa kuitenkin paketin myös kotiovelle!
Kuinka nopeasti saan tilaukseni?
Nouto 0-1 päivässä, postitus 1-3 arkipäivässä.
Miten ostan / käytän lahjakortin?
Lahjakortit tulevat myyntiin pian!
Onko teillä kivijalkakauppaa?
Meillä ei ole kivijalkakauppaa eikä showroomia.
Tuotteitamme voi ostaa ainoastaan verkkokaupastamme osoitteessa www.juhlaboksi.fi.
Verkkokaupasta tehtyjä tilauksia on mahdollista noutaa noutopisteeltämme Oulun Ruskosta. Tällöin valitse kassasivuilla toimitustavaksi 'Nouto'.
Valitsin väärän toimituspaikan, mitä nyt?
Ei hätää, ole asiakaspalveluumme yhteydessä s-postitse tai chatin kautta, niin voimme vaihtaa sinulle toisen toimituspaikan!
TUOTTEET
Mitä juhlaboksi sisältävät?
Kaikissa bokseissamme on pääosin aina seuraavat 8 + 1 tuotetta:
Tarjoilu
- mukit (paperi) 6kpl paketti
- lautaset (paperi) 6kpl paketti
- puiset aterimet 6kpl paketti (lusikka, haarukka, veitsi)
- pillit (paperi) 10 kpl paketti
- lautasliinat 12-20 kpl paketti
Koristelu
- koristeilmapallot (lateksi) 5-10 kpl
- teemanmukainen koristeviiri
- teemanmukainen folioilmapallo
- lasten juhlissa lisäksi iänmukainen numerofoliopallo
HUOM! Muutamia poikkeuksia joissain bokseissa on, joten luethan tuotetiedot huolella.
Lisäksi premiumbokseissa on boksista riippuen seuraavanlaisia tuotteita:
- juhlaverho
- koristerosetti
- lahja/herkkupussi kavereille teeman mukaan
- kaverilahjana tarra-arkki tai tatuointiarkki
- kakkukoriste
- tarjoiluastiat
- serpentiiniä
- folioilmapallo
Voinko muokata boksin sisältöä?
Bokseja ei voi muokata.
Minulla olisi toiveita boksien valikoimaan. Voinko lähettää palautetta?
Kyllä, ehdottomasti. Otamme mielellämme palautetta ja toiveita vastaan.
Voit lähettää meille toiveita tai palautetta täältä.
Voiko juhlaboksin sisältö muuttua?
Kehitämme ja tuomme jatkuvasti uusia teemoja kauppaamme. Kuuntelemme palautteita ja kokemuksia asiakkailtamme.
Mikäli vaihdamme boksien tuotesisältöä, ilmoitamme tästä aina tuotekuvauksessa sekä tuotekoonnissa. Kaikista tuotteista on myös kattaus- ja koristelukuvat saatavilla, jotka pidämme aina ajan tasalla.
Mitä, jos joku teema on loppuunmyyty?
Joskus voi käydä näinkin. Mutta me pyrimme täyttämään varastoamme jatkuvasti. Kuitenkin toisinaan alihankkijamme päässä saattaa tuotteella olla hetkellinen valmistusviive, joka luonnollisesti vaikuttaa meihinkin.
MAKSAMINEN
Miten voin maksaa tilaukseni?
Käytössämme on Paytrailin kattavat maksutavat. Maksaminen on aina turvallista ja suoritetaan salatussa yhteydessä. Maksutapoihin lukeutuu:
Verkkopankkimaksut
OP
Nordea
Danske Bank
Aktia
Handelsbanken
Oma Säästöpankki
POP Pankki
S-Pankki
Säästöpankki
Ålandsbanken
Korttimaksut
VisaVisa Electron
MasterCard
Mobiilimaksut
MobilePay
PivoSiirto
Lasku- ja osamaksupalvelut
Walley (ent. Collector Lasku)
OP Lasku
Lisäksi varastollamme käy maksutapana PK / LK-kortit.
Miten tallennan oman maksutapani omalle tilille?
Tallennettujen maksutapojen avulla voit tallentaa luottokorttitietosi tilillesi. Tämä helpottaa ja nopeuttaa maksujasi tulevaisuudessa. Kun olet luonut tilin, voit lisätä luottokortteja, muokata luottokorttitietoja tai poistaa kortteja.
PALAUTUS
Voinko palauttaa tilaukseni?
Kyllä voit. Käyttämättömän, alkuperäisen, koko tilausta koskevan boksin sisällön voi palautta 30 vrk palautusoikeudella.
Palautuskäytäntömme voit lukea täältä.
Maksaako palautus?
Ei maksa. Palautus on ilmainen 30 vuorokauden ajan.
Luethan tarkemmin infon palautuskäytännöstämme.
ASIAKASPALVELU
Miten voin ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme?
Meillä on käytössä chat, s-posti, some. Katso aukioloaikamme kaupan alaosasta.
Voinko ostaa heliumia verkkokaupasta?
Verkkokaupasta et voi ostaa ihan vielä helmiumia, mutta pian kyllä.
Minulla on omia ilmapalloja - voinko käydä varastollanne täyttämässä ne heliumilla?
Pian voit!
Onko Juhlaboksi Oy suomalainen yritys?
Kyllä on, oululaisomisteinen yritys, jonka yrittäjinä toimivat Ann-Helen Piri ja Arto Ylisaukko-Oja.
Juhlatuotteemme tilataan Euroopasta ja muut materiaalit Suomesta.
Voiko yritys ostaa Juhlaboksi Oy:ltä?
Tietysti. Ostoskorissa voit määritellä yrityksesi tiedot laskutustietoihin.
KÄYTTÄJÄTILI
Mitä hyötyä rekisteröitymisestä on?
Voit helposti rekisteröityä asiakkaaksi www.juhlaboksi.fi verkkokaupassamme ja näet tällöin omilla tunnuksillasi tilaushistoriasi, voit tallentaa maksutapoja ja voit seurata tilauksesi etenemistä. Lisäksi voit halutessasi tilata uutiskirjeen, josta saat ensimmäisten joukossa tietoa mm. uusista teemoistamme.
Miten luon käyttäjätilin?
Tilit luodaan, kun kirjaudut sisään sähköpostiosoitteella.
Mitä teen, jos unohdan salasanani?
Omalle tilille kirjaudutaan sisään sähköpostitse lähetetyllä kuusinumeroisella kertakäyttöisellä vahvistuskoodilla. Sisäänkirjautuminen ei vaadi salasanaa.
Miten voin päivittää tilitietojani?
Vaiheet:
1. Klikkaa kirjautumispainiketta.
2. Syötä sähköpostiosoitteesi. Kun olet saanut sähköpostitse kirjautumiskoodin, voit siirtyä tilisivulle syöttämällä sen.
3. Tilisivulla klikkaa oikeassa yläkulmassa olevia nimikirjaimiasi ja valitse “Tilin tiedot”.
4. Jos haluat muokata nimeäsi, klikkaa Profiili-osiossa olevaa kynäkuvaketta.
5. Jos haluat muokata toimitustietojasi, klikkaa Osoitteet-osiossa osoitteen vieressä olevaa kynäkuvaketta
Voinko tehdä ostoksia rekisteröitymättä?
Kyllä voi. Sinun ei siis tarvitse rekisteröityä, mikäli et halua.
Herääkö sinulla vielä kysyttävää?
Ole meihin yhteydessä, me autamme mielellämme!